rvanbeers.reismee.nl

rent a boat & bbq

Gisterochtend gingen we een 'officiële rent a boat' (quote van Helen) huren. We werden om negen uur verwacht en kregen een prachtige Jacht toegewezen, inclusief spons voor als er teveel water in de boot kwam. Joost werd als kapitein gebombadeerd en zat samen met Rob (hoofdschrobber van het dek) de hele tijd te sturen. De dames hebben heerlijk op de punt van de boot gelegen, met hun voetjes lekker in het water en hun gezichtjes in de zon. We hebben bij een aantal baaien heerlijk gezwommen (bij sommige baaien kon je alleen komen met een boot!).

Rent a boat was heel erg leuk. We hebben veel gelachen en hebben veel nieuwe ontdekkingen gedaan (niets is mooier dan het zien van allemaal zeekomkommers in verschillende maten als je gaat snorkelen).

In de avond hadden we een gezellige BBQ, die onze 'bazen' (aka Henk en Mira) georganiseerd hadden. We hebben heerlijk gegeten met onze onderburen, die uit Utrecht kwamen, en onze bovenburen, die uit Main (Duitsland) kwamen. Het eten was lekker (vooral Henks knoflooksaus! en het vlees klaargemaakt door de moeder van Mira (86) respect!) en we hebben -wederom-veel gelachen.

Vandaag is onze laatste dag en het was ook een van de warmste dagen van allemaal! Na elke vijf minuten die je op de kant lag wilde je het liefste weerhet water in om lekker af te koelen. We gaan zo ergens uit eten (we weten alleen nog niet waar...), ter afsluiting van deze supercooleniceübergavehippestoereleukeawesome vakantie.

Tot over een paar dagen!

catootje hoogkamer - van beers

Huuuuuu ik wil nieeeet