rvanbeers.reismee.nl

Bosbrand bij Trogir

Eergisteravond brak er een bosbrand uit die lastig te blussen was voor de brandweer, gister zijn ze de hele dag nog bezig geweest om het een en ander uit te krijgen.De grootstebrand heeft 600 hectare bij Trogir in de as gelegd. De brand brak uit bij een vuilstort en verspreidde zich daarna naar gortdroge bossen en vlaktes.Wij hadden hiervan bijna geen last, af en toe kwam er een wolk rook voor de zon maar verder niets.

arjan

De zoveelste bosbrand bij trogir, twee weken geleden ook al op 200 meter van de camping in seget vranjica - trogir. Gelukkig waren ze er snel bij en konden ze erger voorkomen.

Wim

Heftig hoor! Het is heel erg wat er aan de hand is daar maar de foto's zijn mooi!

John & Clementien

Tjonge, dat ziet er wel heel erg spannend uit. Hoop dat het niet verder gaat uitbreiden en beheersbaar blijft. Alle goeds met dikke zoenen en groetjes aan allemaal, xxxx

hoogkamer

Achjoh, wij kijken er niet meer van op!

sanne riesthuis

ik vond het wel eng en spannend want we moesten net om 3 uur snachts die richting uit waar de brand precies was. maar gelukkig konden we er langs met de auto.