rvanbeers.reismee.nl

Krka watervallen

Wederom begon de dag vandaag met een lekker zonnetje en een hoge temperatuur. We besloten om naar de Krka watervallen te gaan. We gingen op weg en na een lange rit door het nasmeulende vuur van de bosbrand, kwamen we aan bij de watervallen. Met goede moed (en slaperige oogjes)stapten we op de boot, al was het opvallend druk. En het werd steeds maar drukker en drukker. De flonders waar je overheen liep waren bezaaid met allemaal toeristen, en we voelden ons ook een beetje net iets té toeristisch. We waren al heel snel uitgekeken op de watervallen. Het was warm en veel te druk, al konden we ons wel vermaken door naar leuke jongens te kijken die vlak voor ons hun handdoekje neerlegden.

We gingen dus eerder wegdan verwacht bij de watervallen en besloten naar Primosten (met een dakje naar beneden op de 's', alleen we konden het dakje niet vinden op het toetsenbord) te gaan. Een leuk dorpje met veel eettentjes en een boulevard met een strand. Hier hebben Marijke en Helen een tattoo laten zetten. Ja ja, een tattoo! Die van Marijke zit op haar enkel, en Helen heeft hem op haar schouderblad laten zetten. Ze zijn er allebei heel blij mee!

En nu zitten we lekker uit te brakken op het balkon (aangezien het een lange, maar leuke, dag was).

ps. John enClementien, geen zorgen, de tattoo is een henna tattoo. (;

John en Clementien

Toch nog een leuke dag ondanks al die toeristen. Een een tattoo, leuk! Vanavond vroeg naar bed dus.
O ja, een beetje jongens kijken??? op van die handdoekjes. Uitkijken geblazen. Klik maar eens op de onderstaande link en kijk maar eens wat er van komt. http://www.youtube.com/watch?v=5gMgdW22iUA&feature=player_embedded - groetjes van ons ...