rvanbeers.reismee.nl

aankomst in Trogir

Eergister morgen vroeg vertrokken uit Hoogwoud, eerst Helen nog opgepikt (die moest nog werken tot midden in de nacht) en toen naar Holel Amira in Voitsberg (vlakbij Graz, Oostenrijk) gereden, perfecte reisdag gehad zonder files, gister naar Trogir gereden en gelukkig deed de airco het prima want de overgang naar 36 graden is best heftig.

Gisteravond de boulevard van Okrug verkend en een heerlijke piza gescoord, vanochtend wakker geworden en onder het genot van een bakkie koffie zagen we een paar dolfijnen vlak voor ons appartement!! GAAAFFFF, helemaal een beetje opgewonden ervan, staat nog op de foto ook!!

John en Clementien

Dolfijnen???? Dus ook nog een sprookje daar. Dank nog voor de foto van jullie op het terras en van Helen aan de Pizza. Nu is de vakantie dus echt begonnen. Hier hebben wij ook de korte broek weer aan. Zonnetje en een wolkje, temperatuur rond 20 graden (zuinig dus, en vest mee). Veel plezier en tot later. Groetjes en dikke zoenen, de Hoogkamertjes

John en Clementien

We zaten al weer met spanning te wachten op de volgende update. Blijven er zelfs voor thuis, dus kijken maar op Google Maps en Europa weer online om in te schatten hoe het daar is.

groetjes, de Hoogkamertjes